Jos tuntuu, ettei itse tiedä mitä tarvitsee, mainonnan tarpeen ymmärtää. Mutta olen sitä mieltä, että kyseinen teollisuudenhaara pitäisi kieltää. Ainakin jaotella, rajoittaa ja ajaa ne omalle kentälle.
Sama koskee katukuvaa. Pois ne sieltä ; surkeita tv-sarjoja, hampurislaisravintoloita, kauneudenhoitoja ja "parempaa" elämänlaatua tuputtavat julisteet. Väitän, että sillä saataisiin aikaan ajatuamaailmoja virkistävä vaikutus, joka samalla eheyttäisi pieniä, kädestä suuhun-periaatteella eläviä toimijoita.
P.s. Laitan vielä linkin merkitykselliseen viestintään ja jonninjoutavaan mainokseen - kiellon astuttua voimaan, jälkimmäisiä ei enää nähtäisi.
Embrace life - wear seatbelt:
http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoMColgate Max White:
"Visuaalisuus ja lavatekniikka ei korvaa viestiä, mutta voi peittää sen puuttumisen" - Tarmo Toikkanen (tarmo.fi)
(kuva: tuntematon)
1 comment:
Vau, aika tehokas tuo eka video. Menee juutuubin suosikkilistalle. Ja se toinenhan oli juuri sellainen, minkä kohdalla digiboksi hyppää 30 sekuntia eteenpäin aika nopeasti.
Ja hauskaa, että sait poimittua pitkästä blogikirjoituksestani lainauskelpoisen lainauksen. :)
Post a Comment